Betingelser



Alle bestillinger blir sendt innen 24 timer! 
Ved bestilling, godtar du automatisk vår ordrebekreftelse samt betingelser. Alle skal motta en ordrebekreftelse like etter gjennomført kjøp! Sjekk opp det slik at du er sikker på at du har fullført din ordre! Det hender at ordrebekreftelsen kan havne i spam/søppelmappen - så sjekk denne hvis du ikke får den! Skulle du ikke motta noe så ring oss på tlf.: 977 26 770 eller send oss en mail på post@fruingelsrud.no.

 

FRAKT
Alle ordre sendes med Posten.
Frakt for ordre som blir betalt med kort: FRAKT 50,- så sant ikke noe annet er avtalt.

Frakt satsene over gjelder ikke møbler, småmøbler, Svalbard og utland sendinger.
Gratis frakt på ordre over kr. 2.000,- 
 *Gjelder ikke møbler og småmøbler.

 

BETALING
1. Kort betaling. 
Velger du å betale med kort blir det reservert det beløpet du har handlet varer for! Den reservasjonen står der til ordren er pakket og klar til sending.
Transaksjonen vil ikke bli belastet med riktig beløp før varen er sendt fra oss. 
Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.
Å betale med kort i vår nettbutikk er både SIKKERT & TRYGT!

 

 HENTE VARENE SELV - på vårt nettbutikklager i Hakadal.
Du kan bestille varer i nettbutikken å hente de FRAKTFRITT hos oss.
Dette betaler du selvfølgelig ikke noe for.  
Bestill på vanlig måte og helt på slutten av bestillingen skal du krysse av på levering av varen.
Klikk da på Hente selv.

 

PRISER
Alle priser inkluderer 25% moms. Prisene er angitt i NOK.

 


LEVERING
Vi vil ekspedere ordren innen 24 timer etter mottagelsen.
Varene som er i nettbutikken er stort sett alltid på lager. Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk som gjør at varene likevel er utsolgt - vi vil da kontakt med deg, slik at du har mulighet for å annulere eller gjøre om ordren din.

 

e-VARSLING
Når både mobilnummer og e-postadresse er oppgitt ved bestilling, leveres meldingen i begge kanaler. Vi vil sende ut sporingsmelding til mobiltelefon/epost adresse da pakken er levert inn til posten. Hentemeldinger på papir vil ikke bli skrevet ut annet enn ved teknisk feil. Du kan skrive ut en henteseddel for pakkeproduktene og ta med deg på postkontoret for å hente sendingen eller bruke tilsendt sms.

 

ORDRE
Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

 

PRODUKTER
Vi tar forbehold om at fargene kan avvike noe fra foto. Vi tar forbehold om trykkfeil. Salgsvarer byttes ikke! Vi gjør oppmerksom på at Fru Ingelsrud har copyright på bilder i nettbutikken. Om du ønsker å bruke noen av bildene, ber vi deg om å sende en forespørsel først til post@fruingelsrud.no.

 

UAVHENTEDE PAKKER PÅ POSTEN BLIR BELASTET MED ET GEBYR PÅ KR. 500,-
Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt, er ikke kravene i henhold til Angrerettloven ikke oppfylt.
Kjøper vil da bli belastet med kr 500,- for tur/retur frakt og ekspedisjonsgebyr.
Har vi hatt ekstra omkostninger pga. at pakken er stor, vil gebyret øke deretter. 
Etter 10 dagers betalingsfrist vil kravet bli sendt til vårt inkassobyrå uten videre varsel. 

 

REKLAMASJON
Alle varer som sendes fra Fru Ingelsrud er kontrollert slik at de ikke inneholder feil eller mangler.
Skulle det ha oppstått skader på varen/e under forsendelse må du ta kontakt med oss senest tre dager etter at du mottok pakken slik at vi kan bli enige om ny vare.

 

ANGREFRIST 
Vi ønsker kun fornøyde og glade kunder. Så skulle du komme til å angre på kjøpet eller bytte i noe annet, kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken.
Husk å fylle ut angrerettskjema som du finner i sendingen fra oss.
Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og helst i samme emballasje (vi dekker ikke ny embalering).
Så snart vi har mottatt pakken krediteres beløpet for de varene som er returnert.
Salgsvarer eller metervarer taes ikke i retur! Klær som blir revet av taggen med størrelse og pris kan ikke taes i retur! 
Vi tar ikke imot postoppkravspakker!
Returomkostninger dekkes av kunden!

 

VARER SKADET UNDER TRANSPORT 
Dersom varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut.
Følg postens prosedyrer. Dette må gjøres for at varen blir erstattet fra vår side.
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 3 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet!